hero2-desktop.webp

Utilizare Sharepoint Online - nivel de bază

Începător

Utilizare Sharepoint Online - nivel de bază

Durată: 1 zi

Certificare: Diploma de participare

Cui îi este dedicat cursul?

Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze capabilitățile de partajare și urmărire a informațiilor folosind SharePoint Online.

Cunoștințe și abilități inițiale

Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.

Prezentarea cursului

Cursul se desfășoară în ritm intensiv, cu accent pe utilizarea SharePoint pentru colaborarea în cadrul echipei și partajarea în timp real a informațiilor.

Ce subiecte abordează cursul
  • Introducerea si conectarea la SharePoint 
  • Lucrul cu site-urile SharePoint
    • Ce este un Team Site
    • Navigarea pe site
    • Căutarea pe site (efectuarea unei căutări, rafinarea căutării)
    • Vizualizarea conținutului
    • Urmărirea unui site
    • Vizualizarea notebook-ului unui site
  • Lucrul cu site-uri și pagini
    • Comunication Site vs Team Site
    • Ce sunt web parts și app parts
    • Adăugarea unui web part
  • Lucrul cu biblioteci de documente
    • Încărcarea si crearea documentelor, crearea directoarelor, Recycle Bin
    • Deschiderea documentelor din aplicații sau în browser
    • Înțelegerea mecanismului check out/check in (efectuarea check out / check in din browser sau din aplicații, check out automatic, comentarii la check in)
    • Folosirea versionarii documentelor(version history)
    • Partajarea documentelor, stabilirea nivelului de acces la documente (edit, view)
      Alerte (crearea unei alerte, gestionarea alertelor)
    • Vizualizări (sortarea și filtrarea elementelor, selectarea, crearea unei vizualizări proprii, crearea alertelor).
    • Conectare și export (crearea unei copii sincronizate a bibiotecii pe computer, exportul catre Excel); lucrul cu documente pe Sharepoint Online vs One Drive for Business.
  • Lucrul cu liste
    • Introducerea și ștergerea elementelor unei liste
    • Importul datelor din Excel
    • Partajarea informațiilor
    • Crearea și gestionarea alertelor
    • Vizualizarea listelor
    • Exportul către Excel
  • Integrarea cu alte aplicatii (Microsoft Teams)
    • Navigarea la site-ul corespunzator fiecarei echipei din MS Teams.
    • Stocarea fisierelor echipei in biblioteca SharePoint
    • Adaugarea site-ului Sharepoint sau a componentelor acestuia ca tab in canalele din Teams.
Ce abilități se dobândesc în urmă cursului

La finalul cursului participanții vor ști să:

  • Interacționeze cu site-ul echipei pe SharePoint
  • Lucreze cu documente, conținut și biblioteci
  • Lucreze cu liste

Seria de cursuri de Microsoft 365 pentru utilizatori cuprinde:

Nu ai găsit ce căutai? Dă-ne un mesaj!

Prin trimiterea acestui formular sunteți de acord cu termenii și condițiile noastre și cu Politica noastră de confidențialitate, care explică modul în care putem colecta, folosi și dezvălui informațiile dumneavoastră personale, inclusiv către terți.