TERMENI ȘI CONDIȚII

1. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

La ETA2U, suntem hotărâți să respectăm în mod fundamental dreptul la protejarea datelor personale. Ne angajăm să dedicăm toate resursele și eforturile necesare pentru a asigura prelucrarea corectă a datelor dumneavoastră în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) și orice alte reglementări aplicabile. 
Informațiile cu caracter personal sunt colectate direct de la dumneavoastră, oferindu-vă astfel controlul asupra datelor pe care le furnizați prin completarea formularului de solicitare pentru intervenții de service, furnizând nume, prenume, adresă de email, număr de telefon și adresă.

Scopul prelucrării datelor cu caracter personal:

  • preluarea solicitărilor de reparații/service pentru echipamentele dumneavoastră;
  • organizarea transportului către ETA2U și respectiv returul produselor către dumneavoastră;
  • notificarea privind stadiul procesării solicitărilor și stadiul reparațiilor;
  • solicitarea completării chestionarelor de satisfacție referitoare la procesul de service/reparație.

Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru aceste scopuri este necesară pentru încheierea și executarea unui contract între ETA2U și dumneavoastră, respectând totodată legislația aplicabilă (legislația fiscală și contabilă)

Puteți găsi întreaga noastră Politică de Confidențialitate pe website la adresa:

În orice moment, puteți contacta Responsabilul cu Protecția Datelor prin email la adresa: gdpr@eta2u.ro sau la adresa poștală: ETA2U, Str. Gheorghe Dima, Nr. 1, 300079, Timișoara, România, în atenția: Responsabilul cu Protecția Datelor.

2. Termeni și Condiții Generale

Termenul maxim de remediere pentru produsele aflate în perioada de garanție este de 15 zile calendaristice. ETA2U SRL nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele pierderi sau deteriorări ale datelor sau ale informațiilor stocate pe echipamente.

Nu se oferă garanție pentru manopera de curățare de praf sau manoperă de tip software (exemple: instalare sistem de operare, devirusare). Pentru produsele reparate post garanție termenul de garanție pentru manopera de tip hardware este de 3 luni aplicabil doar pentru manopera efectuată și nu pentru echipamentul asupra căruia se efectuează manopera. 

Starea de recepție a produsului este descrisă în urma unei inspecții vizuale, iar confirmarea încadrării în condițiile de garanție se realizează după verificarea produsului de către în departamentul tehnic al service-ului autorizat de producător/furnizor.

Clientul are obligația de a ridica/recepționa echipamentul în termen de 15 zile calendaristice de la data la care a fost notificat despre expedierea prin Furnizori de servicii curierat sau echipamentul poate fi ridicat de la Recepția Tehnică ETA2U SRL. În caz contrar, se va aplica o taxă de depozitare de 5 lei pe zi pentru perioada ce depășește 15 zile. În situația în care echipamentul nu a fost ridicat/preluat de Client, în termen de 90 de zile de la notificare, acesta se prezumă abandonat și începând cu a 91-a zi echipamentul intră de drept în proprietatea ETA2U SRL.

3. Termeni și Condiții pentru Echipamentele Aflate în Post Garanție

Termenii și condițiile prezente se referă la diagnosticarea și, în măsura posibilităților, repararea echipamentelor electronice aflate în post garanție, la cererea și cu acordul Clientului. 

Prestatorul se obligă:

  1. să diagnosticheze echipamentul;
  2. să repare echipamentul în cazul în care acesta a fost declarat reparabil în urma diagnosticării și numai cu acordul expres al Clientului;
  3. să returneze Clientului orice piesă defectă (care a fost înlocuită) doar în măsura în care acest lucru este posibil;
  4. să furnizeze Clientului informații privind intervenția efectuată asupra echipamentului.
  5. să asigure o garanție de 3 luni pentru manopera efectuată;
  6. să acorde garanție doar pentru piesele/componentele achiziționate de la ETA2U.

Clientul se obligă:

  1. să furnizeze Prestatorului toate informațiile necesare și relevante legate de starea echipamentului și manifestarea defectului reclamat;
  2. să utilizeze echipamentul în limitele și condițiile specificate de către producător;
  3. să achite taxa de diagnosticare către Prestator;
  4. să transmită acordul sau refuzul pentru repararea echipamentului;
  5. să achite contravaloarea costurilor de reparare.