ZAXØPaper - este o aplicație ergonomică și intuitivă care permite utilizatorilor să gestioneze cu ușurință dosarele și diagramele produselor. La baza aplicației ZAXØPaper sunt principiile de gestionare a documentelor și conceptul de publicare centralizată într-un punct de lucru.

Accesul și utilizarea ZAXØPaper este restricționată prin utilizarea unui sistem de credentiale bazat pe numele de utilizator și parola și folosirea unui sistem de rol pentru a condiționa editarea și drepturile de acces în anumite zone ale aplicației. În zona de afișare, accesul este controlat prin utilizarea ID-ului / numărului de marca al utilizatorului, fie prin scanare, fie prin introducere manuală, asociind astfel acțiunile lor pentru a crește responsabilitatea utilizatorilor

Utilizând ZAXØPaper, utilizatorii au capacitatea de a măsura cu ușurință interacțiunea shop floor-ului cu documente relevante pentru producție. Documentele asociate unui produs sunt controlate și actualizate la nivel central pentru a fi publicate în fiecare activitate. Fise de raportare pot fi create la fiecare stație de lucru și sunt asociate cu volumul de muncă extins de trasabilitate.

ZAXØPaper va conduce la structurarea proceselor interne prin utilizarea informațiilor preconfigurate în cataloage specifice, astfel încât informațiile cum ar fi mașina, utilizatorul, produsul sunt adăugate în mod consecvent la informațiile despre produs prin prealimentarea catalogului de informații. De asemenea, publicarea fișierelor pe mașini se face rapid utilizând informațiile despre produs precompletat și selectarea fișierelor PDF din baza de date. Acest lucru poate fi automatizat și integrat în sistemul ERP / MES existent pentru o interacțiune fără probleme

Toate informațiile și acțiunile efectuate în ZAXØPaper sunt memorate și înregistrate în asociere cu produse, utilizatori și sarcini. Acest lucru va elimina erorile în traducerea informațiilor digitale sau arhivarea problemelor:

  • ZAXØPaper PRODUCTION - are o interfață intuitivă și ușor de utilizat, concepută pentru afișajele cu ecran tactil. Interfața este specifică mediului de producție în care utilizatorii cu roluri prestabilite pot interacționa pe baza ID-ului pentru a vizualiza documentele necesare și a completa înregistrările
  • ZAXØPaper DESKTOP - este o aplicație desktop standard cu o interfață tabelară unde utilizatorii inregistrati - administratori, arhivator, pregătesc și publică foldere de produse. Aplicația desktop este principala metodă de lucru și populare cu informații pentru aplicație.

ZAXØPaper PRODUCTION interfața este gândită pentru ecrane touchscreen, butoanele sunt mari și ușor de operat. Butoanele acționează documente deschise sau au o diagramă specifică a utilizatorilor care necesită introducere.

Documentele sunt fișiere PDF care sunt asociate cu partea de producție și citite de utilizatorii care au drepturile specificate în funcție de rolul lor. Citirea confirmării unui document se face prin scanarea cardului de utilizator autorizat. Există butoane mari pentru a vizualiza un document pentru: pagina în sus, pagina în jos, mărirea sau micșorarea și închiderea.

Diagramele de produse, pe de altă parte, sunt o entitate mai complexă, diagrama fiind personalizată pentru a se potrivi cu modul în care un operator este folosit pentru a completa fisele tradiționale de hârtie. Acestea sunt emulate aproape unul la unul în ZAXØPaper pentru a face mai ușoară trecerea la un sistem complet digital. Diagramele au locuri specifice în care operatorii trebuie să marcheze date generale cum ar fi: OK, NOK, N \ A sau date cu valoare specifică pentru măsurători

În plus, majoritatea graficelor trebuie să fie completate după un anumit șablon sau după o listă de verificare a produselor. În aceste situații, ZAXØPaper poate afișa în paralel fișierul PDF de referință în care informațiile sunt salvate pentru ca operatorul să poată completa valorile solicitate. Documentele de referință au aceleași interacțiuni ca și documentele standard deschise de utilizatori.

Controlul accesului utilizatorilor pentru vizualizarea sau editare de diagrame este gestionat folosind un sistem de roluri. Accesul în cadrul diferitelor secțiuni ale graficului este, de asemenea, gestionat. Toate informațiile completate pot fi tipărite într-un raport static standard care are același aspect ca și hârtia originală aprobată de client.

În aplicația ZAXØPaper DESKTOP, utilizatorii cu drepturi de acces mai mari trebuie să definească catalogul de produse, lucrările de producție, fișierele PDF de produs etc. Aceste procese pot fi automatizate și se pot crea prin fluxuri automatizate de documentare de la solutii software din exterior.

Beneficiile utilizarii ZAXØPaper

Implementarea ZAXØPaper în cadrul productiei are beneficii directe imediate și măsurabile, cum ar fi:

  • Shop floor complet fara hartie
  • Implementarea rapidă pentru noi tipuri de hărți și documente
  • Creșterea vizibilității fluxului și gestionării documentelor
  • Timp de reacție îmbunătățit în ceea ce privește erorile de documente
  • Răspuns rapid la actualizare sau inlocuire produs
  • Acces intuitiv pentru utilizator și usor de gestionat
  • Arhivă complexa de fișiere și interacțiuni
  • Creșterea trasabilității acțiunilor utilizatorilor în ceea ce privește documentele
  • RoI măsurabilă


Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.