Noi componente pentru chestionare și prezentare și distribuire informații în Office 365

 

Participanţi

Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze componentele noi din Office 365 pentru distribuirea informațiilor și obținerea feedback-urilor.

Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale

Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.

Prezentarea cursului

Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea componentelor Forms, Yammer, Sway, Delve, Stream.

 

Cursul abordează următoarele teme:

Modul 1: Prezentare pachet Office 365

  • Scurtă prezentare a componentelor noi folosite în crearea formularelor și distribuire informații pentru Office 365: Forms, Yammer, Sway, Stream, Delve
  • Accesarea și actualizarea profilului - Delve

 Modul 2: Crearea chestionarelor și testelor cu Microsoft Forms

  • Crearea unui formular
  • Introducerea diverselor tipuri de întrebări pe un formular
  • Adăugarea video-urilor
  • Parcurgerea formularelor funcție de răspunsurile la anumite întrebări
  • Vizualizarea rezultatelor și partajarea acestora

 Modul 3: Yammer - social media în companie

  • Introducere în Yammer
  • Grupuri
  • Conversatii
  • Instrumente de colaborare în Yammer
  • Yammer în e-mail și dispozitive mobile

 Modul 4: Microsoft Sway – mai mult decât PowerPoint

  • Crearea și partajarea prezentărilor și proiectelor
  • Crearea unui nou Sway
  • Adăugarea card-urilor în Sway
  • Adăugarea imaginilor și elementelor video
  • Crearea grupurilor în Sway
  • Modificarea design-ului
  • Colaborarea și partajarea cu Sway

 Modul 5: Microsoft Stream

  • Ce este Microsoft Stream
  • Grupuri și canale
  • Creare conținut – încărcarea video-urilor, permisiuni, subtitrări, crearea canalelor și a grupurilor
  • Descoperirea conținutului
  • Urmărirea canalelor
  • Căutarea informațiilor
  • Partajarea și invitarea colegilor

 « Înapoi

Noi componente pentru comunicare și partajare în Office 365

 

Participanţi

Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să utilizeze la maximum capabilitățile de comunicare și partajare a informațiilor folosind noile componente din Office 365. 

Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale

Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.

Prezentarea cursului

Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea noilor componente ce permit colaborarea folosind orice tip de dispozitive – Groups, Planner, Teams, OneNote.

Cursul abordează următoarele teme:

Modul 1: Prezentare pachet Office 365

  • Scurtă prezentare a componentelor noi folosite în comunicare și partajare: Groups, Planner, OneNote, Teams
  • Salvarea documentelor folosind OneDrive for Business
  • Sincronizarea fișierelor locale cu fișierele din OneDrive for Business

 Modul 2: Unificarea lucrului în echipă cu Microsoft Groups

  • Conversațiile comune pentru toată echipa
  • Calendar comun
  • Fișiere comune grupului de lucru
  • Notițe – aferente activităților grupului (OneNote)
  • Planul de activități (Microsoft Planner)
  • Site-ul grupului (SharePoint)
  • Crearea listelor

 Modul 3: Utilizarea OneNote

  • Interfața programului
  • Crearea, gestionarea și salvarea notebook-urilor
  • Crearea și organizarea notițelor
  • Partajarea notebook-urilor 

Modul 4: Organizarea lucrului în echipă folosind Microsoft Planner

  • Utilizarea task-urilor folosind Outlook (delegare, urmărire)
  • Colaborarea eficientă folosind grupuri
  • Gestionarea task-urilor folosind Planner:
    • Organizarea vizuală a task-urilor
    • Crearea unui task și vizualizarea acestuia folosind diverse dispozitive
    • Notificarea prin e-mail la primirea, respectiv finalizarea unui task
    • Subscrierea la un plan în vederea primirii a tuturor comunicărilor prin e-mail
    • Vizualizarea grafică a statusului planului / planurilor

 Modul 5: Comunicarea folosind Microsoft Teams

  • Ce este Microsoft Teams
  • Crearea unei echipe, adăugarea membrilor
  • Crearea canalelor
  • Comunicarea pe chat în echipă sau doar cu anumite persoane
  • Comunicarea audio/video în echipă
  • Stabilirea unei întâlniri
  • Partajarea fișierelor în echipă
  • Integrarea Sharepoint, OneNote, Planner

 « Înapoi

Noutăți în Office 365 - componente standard

 

 Participanţi

Cursul este recomandat celor care lucrează cu aplicații Office pentru business și doresc să cunoască și să utilizeze noutățile apărute în Office 365, pentru componentele de bază – Excel, Outlook, PowerPoint, Word, OneDrive.

Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale

Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de Office.

Prezentarea cursului

Cursul are durata de 8 ore și se desfășoară în ritm intensiv, cu prezentarea celor mai importante noutăţi apărute în versiunea Office 365, pentru componentele de bază.

 

Cursul abordează următoarele teme:

Modul 1: Prezentare pachet Office 365

  • Scurtă prezentare a componentelor Office 365
  • Salvarea documentelor folosind OneDrive for Business
  • Sincronizarea fișierelor locale cu fișierele din OneDrive for Business

Modul 2: Noutăți în Excel

  • Interfața Excel 365 (ecranul de start, File, panglica, acces la documentele din cloud)
  • Scrierea mai ușoară a formulelor şi formatarea datelor
  • Funcţii noi în Excel 365, deosebit de utile
  • Partajarea fișierelor, autosave, recent items
  • Noi tipuri de grafice
  • Prezentare instrumente Power Tools: PowerPivot, PowerView, PowerMap, PowerQuery
  • Utilizarea Excel Online din browser și a aplicației Excel pentru dispozitive mobile

 Modul 5: Noutăți în Outlook

  • Interfața programului (ecranul de start, File, panglica)
  • Noutăți în lucrul cu mesaje (inserarea atașamentelor, editarea imaginilor)
  • Noutăți în căutarea informațiilor, Quick steps
  • Noutăți în lucrul cu contacte, utilizarea componentei People
  • Noutăţi în utilizarea task-urilor
  • Utilizarea opțiunilor în Outlook

 Modul 3: Noutăți în PowerPoint 365

  • Interfața PowerPoint 365 (ecranul de start, File, panglica, acces la documentele din cloud, ultima locație din document, vizualizarea de citire și outline)
  • Noutăți în formatarea slide-urilor
  • Noutăţi în utilizarea comentariilor
  • Utilizarea PowerPoint Online din browser și a aplicației PowerPoint pentru dispozitive mobile

 Modul 4: Noutăți în Word 365

  • Interfața programului (ecranul de start, File, panglica, panoul de navigare, ultima locație din document, acces la documentele din cloud)
  • Imagini: formatare, aranjare (guidelines), inserarea capturilor de ecran în document
  • PDF reflow: salvare fisier ca PDF, deschidere cu Word
  • Comentarii: inserarea acestora si răspunsul la ele
  • Mod de lucru online: co-authoring, block user
  • Utilizarea Word Online din browser și a aplicației Word pentru dispozitive mobile

« Înapoi

Utilizare cu Microsoft Excel nivel începător - 8 ore

Utilizare cu Microsoft Excel

- nivel începător -

 

Participanţi

Cursul este recomandat utilizatorilor de calculatoare ce deţin cunoştinţe minime de operare pe computer şi care doresc să deprindă lucrul cu produsul de calcul tabelar Microsoft Excel, foarte utilizat în toate domeniile de activitate.

 

Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale

Participarea la acest curs nu presupune cunoştinţe anterioare de lucru cu programul Excel.

 

Prezentarea cursului

Cursul are durata de 8 de ore şi se desfăşoară interactiv, cu multe lucrări practice aplicabile în activitatea curentă.

 

Cursul abordează următoarele teme:

  • Utilizarea aplicaţiei: crearea unui nou registru de calcul, salvarea datelor, cunoaşterea setărilor de bază (panglica, zoom)
  • Introducerea datelor: introducerea textelor / numerelor / datelor calendaristice, formatarea datelor utilizând bara de instrumente şi fereastra Format Cells, vizualizarea introducerilor/ formatărilor de date din Control Panel, inserarea / ştergerea de rânduri şi coloane, căutarea şi înlocuirea informaţiilor, inserarea / ştergerea unei foi de calcul, copierea / mutarea foilor de calcul în acelaşi registru sau în registre diferite
  • Formule: efectuarea calculelor matematice, utilizarea referinţelor relative şi absolute în formule, copierea formulelor, lucrul cu serii de date
  • Funcţii simple: sum, min, max, count, counta, average
  • Vizualizarea complexă a datelor: îngheţarea şi ascunderea rândurilor şi coloanelor, sortarea şi filtrarea informaţiilor
  • Grafice: crearea diferitelor tipuri de grafice (cu coloane, cu bare, linie, diagramă), utilizarea opţiunilor pentru grafic (adăugarea unui titlu, a etichetelor pe axe, a etichetelor pe elementele graficului), modificarea tipului graficului, formatarea graficelor (stiluri, moduri de afişare
  • Tipărirea: modificarea marginilor, a orientării foii de calcul, introducerea / modificarea de informaţii în antet şi subsol, imprimarea liniilor foilor de calcul, imprimarea antetului tabelului pe fiecare pagină, tipărirea anumitor celule dintr-un registru, imprimarea unui grafic

 

Abilităţi ce vor fi dobândite

Participanţii îşi vor însuşi tehnicile esenţiale de lucru cu programul: introducerea datelor, crearea formulelor, utilizarea funcţii, totalizarea datelor, folosirea vizualizărilor complexe, reprezentarea grafică a datelor, tipărirea informaţiilor.

« Înapoi

Utilizare Microsoft Excel la nivel avansat - 16 ore

Utilizare cu Microsoft Excel

- nivel avansat -

 

Participanţi

Cursul este recomandat celor care utilizează aplicaţii specifice firmelor şi care doresc să folosească produsul Excel la nivel de specialist: manageri şi angajaţi din toate departamentele.

 

Cunoştinţe şi abilităţi iniţiale

Participarea la acest curs presupune cunoştinţe de bază de Excel.

 

Prezentarea cursului

Cursul are durata de 16 de ore şi se desfăşoară după modelul interactiv, cu modele si studii de caz aplicabile în activitatea curentă a unei companii.

 

Cursul abordează următoarele teme:

  • Editarea datelor: utilizarea referinţelor şi numelor de celule şi domenii, formatări avansate, formatare condiţionată, crearea şi actualizarea legăturilor între datele din foi de calcul;
  • Grafice: crearea unui grafic, alegerea tipului potrivit de grafic pentru reprezentarea datelor, formatarea graficelor, crearea graficelor sparkline;
  • Funcţii: de dată şi oră (Today, Day, Month, Year, Weeknum), matematice (SumIf, SumIfs, Round, Roundup, Rounddown), statistice (Count, CountA, CountIf, CountIfs, AverageIf, AverageIfs), de text (Proper, Upper, Lower, Concatenate, Left, Right, Mid), de căutare şi referinţă (Vlookup), logice (If, And, Or);
  • Manipularea datelor: validarea şi auditul datelor introduse, protejarea datelor, lucrul în echipă, eliminarea duplicatelor;
  • Instrumente de analiză şi sinteză: crearea subtotalurilor, centralizarea datelor, crearea tabelelor şi diagramelor pivot, efectuarea calculelor într-un tabel pivot, utilizarea avansată a tabelului pivot, filtrarea datelor din tabele/grafice pivot cu ajutorul slicer-elor:

 

Abilităţi ce vor fi dobândite

Participanţii îşi vor însuşi tehnicile avansate de lucru cu formule, funcţii, baze de date, tabele pivot şi reprezentări sugestive ale datelor în Excel.

« Înapoi

NODE.JS

Modulul 1. Bazele Nodejs

  • Principiile de funcţionare ale unui server web
  • Chrome V8, browser şi server
  • Ce reprezintă Nodejs
  • Avantajele Nodejs
  • Instalarea platformei
  • Configurarea mediului de lucru
  • Cele mai simple operaţiuni pe Nodejs
  • Domenii de aplicare
  • Lucrare practică

Modulul 2. Obiectele şi metodele lor

  • Consola browserului şi linia de comandă Nodejs
  • Linia de comandă (CLI)
  • Variabile de sistem (unix/windows)
  • Lansarea unui script în node
  • Procesele şi thread-urile node
  • Valorile returnate
  • Lansarea funcţiilor
  • Obiectele globale
  • Avantajele utilizării EcmaScript 6/Harmony
  • Lucrare practică

Modulul 3. Evenimentele

  • Evenimentele (evented io)
  • Mecanismul de prelucrare asincronă
  • Mecanismul de prelucrare sincronă
  • Emiterea evenimentelor
  • Capturarea şi prelucrarea evenimentelor
  • Prelucrarea erorilor
  • Stilul de programare "nodejs"
  • Noţiunea de "Callback Hell", soluţii
  • Promisiunile, biblioteca Q (promises A+)
  • Lucrare practică

Modulul 4. Crearea unei aplicaţii simple (node app)

  • Scheletul convenţional al unei aplicaţii node
  • Fişierele package.json, index.js
  • Modularizarea aplicaţiei
  • Avantajele Modulelor/Packetelor
  • Includerea altor fisiere
  • Stocarea configurarilor, traducerilor
  • Lucrare practica

Modulul 5. Crearea unui modul

  • Calea de cautare a modulelor
  • Amplasarea modulelor
  • Scheletul unui modul
  • Exportarea obiectului modulului
  • Metodele si proprietatile modulului
  • Vizibilitatea variabililor si a functiilor
  • Conectarea modulului
  • Lucrare practica

Modulul 6. Modulele node, utilitara NPM

  • Utilizarea modulelor publicate
  • NPM, cautarea, instalarea stergerea modulelor
  • Publicarea unui modul
  • Stabilirea si alegerea versiunilor
  • Modulele Globale si locale
  • Stabilirea dependentelor dintre module
  • Versionarea modulelor
  • Utilitara git
  • Cele mai populare module Nodejs
  • Lucrare practica

Modulul 7. In pas cu timpul!

  • Modulul Yo
  • Modulul HTTP
  • Modulul Bower
  • Modulul Grunt
  • Modulul Swig
  • Modulul Fs
  • Modulul Routes
  • Modulul BodyParser
  • Modulul Postdata

Modulul 8 . Generare

  • Generatoarele yo
  • Principiul de creare a template-urilor
  • Crearea unui modul node cu yo
  • Generatoare pentru aplicatii yo
  • Lucrare practica

Modulul 9. Automatizare

  • Automatizarea lucrarilor
  • Instalarea pachetelor de front-end cu bower
  • Verificarea automata a erorilor, modulul jslint
  • Prelucrarea css,js cu Grunt
  • Urmarirea schimbarilor, modulul grunt-watch
  • Reincarcarea automata a paginii, modulul reload
  • Optimizari si automatizari
  • Lucrare practica

 Modulul 10. Siguranta

  • Importanta testarii aplicatiilor
  • Pregatirea si lansarea testelor cu mocha
  • Analiza rezultatelor
  • Lucrare practica

Modulul 11. Performanta

  • Profilarea
  • Analiza profilului, utilitare de colectare a rezultatelor
  • Depistarea si inlaturarea "bottleneck"-urilor
  • Optimizarea consumului de RAM si CPU
  • Sfaturi utile
  • Lucrare practica

« Înapoi

Python Advanced

From (requirements) – basic Python knowledge

To (target) – advanced knowledge of Python, extending use of objects, better code structure, optimized operations through advanced Python functionality

How (structure) – modular, to allow customization of topics if needed.

Strategy

Every topic is illustrated in a practical manner using exercises and code snippets.

The layout of this course is arranged so as to provide a practical approach, increasing exercises in complexity.

The course duration is 32 hours, over a 4 days period.

Topics covered

  1. Intro
    1. A brief Python (basic) recap
  2. Better OOP
    1. Operator overloading
    2. Decorators – static & abstract methods
    3. Creating decorators
    4. Magical methods
    5. Properties 
  1. Reflection and introspection
  2. Advanced Python structures
    1. List comprehension
    2. Generators
  3. Multithreading
    1. How to
    2. Limitations & solutions
  4. Useful modules
    1. XML parsing
    2. Serializing
    3. Archiving
    4. Etc
  5. Interacting with C
    1. Intro to loading and using C DLLs
  6. Time to put everything to practice! – apps

« Înapoi

Python Advanced

From (requirements) – basic Python knowledge

To (target) – advanced knowledge of Python, extending use of objects, better code structure, optimized operations through advanced Python functionality

How (structure) – modular, to allow customization of topics if needed.

Strategy

Every topic is illustrated in a practical manner using exercises and code snippets.

The layout of this course is arranged so as to provide a practical approach, increasing exercises in complexity.

The course duration is 32 hours, over a 4 days period.

Topics covered

  1. Intro
    1. A brief Python (basic) recap
  2. Better OOP
    1. Operator overloading
    2. Decorators – static & abstract methods
    3. Creating decorators
    4. Magical methods
    5. Properties 
  1. Reflection and introspection
  2. Advanced Python structures
    1. List comprehension
    2. Generators
  3. Multithreading
    1. How to
    2. Limitations & solutions
  4. Useful modules
    1. XML parsing
    2. Serializing
    3. Archiving
    4. Etc
  5. Interacting with C
    1. Intro to loading and using C DLLs
  6. Time to put everything to practice! – apps

« Înapoi

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Mai multe detalii